Facebook Badge

Thursday 24 May 2012

Catatan Putera Belukar Ketika Perhimpunan BERSIH3.0 (Part 1)


 Al-Faqir Uataz Anam Yazid.
 Briged Nisa' .
.
Putera Belukar bersama Jabatan Amal menjadi barisan hadapan peserta bersih.


Date  : 28/4/2012

Time  : 0000am-2000pm

Place : From KLCC to Dataran Merdeka

Event : BERSIH 3.0


Assalamualaikum,

     Pertama-tamanya Alhamdulillah bersyukur kepada Allah S.W.T kerana dengan redha dan rahmatnya dapat Putera kembali menulis blog Putera. Kali ini Putera ingin berkongsi penglaman Putera ketika berada didalam perhimpunan BERSIH 3.0. Sebelum itu Putera ingin memohon maaf kerana sudah lama tidak updatekan blog Putera Belukar ini. Sekali lagi Putera ingin memohon maaf keran kelewatan berkongsi kisah tentang penglaman putera di perhimpunan BERSIH 3.o baru-baru ini.

    Putera pergi ke Kuala Lumpur sehari sebelum perhimpunan lagi. Putera menyertai Jabatan Amal kuantan dan Bertugas sebagai Unit Amal ketika perhimpunan. Tempat Penginapan Putera ialah di Hotel Zon betul-betul hadapan KLCC. Kami tiba di hotel dalam pukul 5 petang setelah penat bersiar-siar di ibu kota. Hari Jumaat 27/4/2012.

    Pada keesokan paginya Putera berjemaah Solat Subuh dengan semua sahabat yang ada didalam bilik hotel. Selepas bersarapan Putera bersiap bertolak ke KLCC untuk mula Berhimpun. Alangkah gembiranya Putera apabila berjumpa dengan ayahnda dan bonda, Kami bersama-sama bertolak menuju ke KLCC.




Credit To Aslam Taslim (^_^)   

No comments:

Post a Comment